نگاهی بر سیستم های پاپ آپ

بررسی سیستم های پاپ آپ »  یادم می آید در اوایل شروع به کار اولین سیستم ها چه مقدار تقلب از طریق نقاط ضعف این سیستم ها از سوی برخی وبمسترها صورت میگرفت ، چه سیستم هایی که با ضرر های بسیار به خاک سیاه نمی نشستند ، چه کلاهایی که بر سر وبمستران نمیرفت و چه سیستم هایی که به یک باره تعطیل نمیشدند ، واقعا یک فاجعه بود .

اما مانند هر چیز دیگری  سیستم های پاپ آپ نیز میبایست سیر تکامل خودشان را پیش میگرفتند انتظار زیادی نکشیدیم برای رسیدن و ظهور و بروز نسل بعد سیستم های پاپ آپ ، نسل جدیدی که به لطف تجربه هم اکنون به نقطه تکامل تقریبی رسیده است و حداقل دیگر کسی نمیتواند تقلب کند و سود یکطرفه ببرد و کلاه دیگری را بردارد. البته الان شرایط به گونه ایست که مدیران در حال سودجویی هستند از وبمستران ناگیزر و ناچار ، فارغ از اینکه سود جویی بد است یا خوب که شرح مفصلی دارد.

دریای آرام وصفی درخور احوال سیستم های پاپ آپ

در حال حاضر این صنعت یک بازار آرام و کم تلاطم و ثابتی را تجربه میکند که ایده آل وب مستر و فعالین و مدیران این حوزه است . بازاری سود آور چه برای وبمستران و چه مدیران سیستمها که البته همواره درمجموع سود بیشتر در این چرخه نصیب مدیر می شود گرچه وبمستر نیز سود بسیار مناسبی کسب میکند که هزینه اش گاها کامنت های منور شده با فحش و ناسزا آشکار و بدوبیراه های معلق درحوا و جایی ثبت نشده ، است

همه اینها را گفتیم تا به این بخش برسیم ، در پشت پرده این بازار تقریبا پر سود همه چیز به زیبایی آنور پرده نیست ، حداقل سیاه نباشد خاکستری متمایل به قهوه ای است. بله دقیقا منظورم قهوه ایست ایرادی دارد رنگ شکلات ؟

اگر تابحال به این موضوع فکر نکردید میتوانید الان با خیال راحت برای خود دغدغه فکری بی حاصل ایجاد کنید که البته همیشه هم بد نیست نمیخواهیم آمار نجومی سود آوری این صنعت برای مدیران را منتشر کنیم زیرا با یک حساب سرانگشتی هم قابل درک است اینجا چیز مهمتری برای گفتن وجود دارد

قضیه سیخ و کباب ، اگر سیخ را به وبمستر و کباب چرپ را به صاحبان و مدیران سیستم های پاپ آپ تشبیه کنیم اینجا کباب پخته می شود اما سیخ می سوزد

شاید بپرسید به چه علت ؟ خب امیدواریم تابحال هم پرسیده باشید فلسفه ۳ پاپ آپ همزمان چیست ؟

توضیح ایده آلش این است استفاده سه برابر از ظرفیت تبلیغات پاپ آپ

اما نکته اش اینجاست از پاپ آپ دوم به بعد شما به عنوان کارگر برای این سیستم ها کار خواهید کرد:)

به عنوان مثال : پاپ آپ اول ۲۵ ریال پاپ آپ دوم ۱۶ ریال و پاپ آپ سوم ۶ ریال ! نگاهی ساده به این تعرفه بندی بیاندازید این برای ناشر بیچاره ( به معنای کسی که چاره ای جز این ندارد 😀 ) است.

حال به عنوان یک تبلیغ دهنده شیک و مایه دار میروید و یک کمپین میسازید چیزی که اتفاق می افتد این است : به عنوان مثال بابت هر بازدید ۳۰ ریال از شما کسر می شود به صورت کاملا ثابت و بدون تخفیف !

حال در تقسیم تعرفه ها چه اتفاقی برای ناشر که وبمستران باشند می افتد؟ کاملا واضح است مورد استفاده قرار میگیرد برای سود طلبی و درآمد زایی هنگفت.

تعریف دیگری از کلاه برداری و سودجویی یک طرفه نداریم قطعا این مصداق بارزش است و غیر قابل کتمان است

درحالی که با در اختیار گذاشتن ظرفیت سه برابری یک وبسایت به این سیستم ها عملا بعد از پاپ آپ اول شما سودی عادلانه ای نصیبتان نمیشود .

نتیجه گیری :

تقریبا هیچ ، مجبورید به ادامه همکاری زیرا انتخاب دیگری نمی ماند و این روند اصلاح ناشدنی ست . تشنه عدالت هستید ؟ 😀 میتوانید سیستم عادل خودتان را راه بیاندازید

پارسین استور/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *